Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Znany producent armatury dąży do zerowej emisji CO2

  • Autor: ut
  • 23 lis 2019 21:08
Znany producent armatury dąży do zerowej emisji CO2
Marka GROHE dąży do zerowej emisji! Do 2020 r. firma planuje produkcję neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla
Znany producent armatury dąży do zerowej emisji CO2
Znany producent armatury dąży do zerowej emisji CO2
Znany producent armatury dąży do zerowej emisji CO2

Marka GROHE dąży do zerowej emisji! Do 2020 r. firma planuje produkcję neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla

REKLAMA

Zrównoważony rozwój jest istotnym elementem strategii korporacyjnej firmy GROHE od prawie 20 lat. Już w 2000 r. światowy producent kompletnych rozwiązań łazienkowych i wyposażenia kuchni zobowiązał się w dokumencie zatytułowanym „Zasady i wytyczne dotyczące zrównoważonego rozwoju” do ciągłego udoskonalania wszystkich produktów, procesów i usług w zakresie ochrony środowiska i zasobów naturalnych. Od tego czasu firma ustanowiła nowe standardy branżowe, stosując swoje podejście 360° do zrównoważonego rozwoju, które obejmuje pracowników, dostawców, klientów, procesy, produkty i wkład społeczny firmy. Aby zostać czołowym producentem branży sanitarnej, który osiągnie produkcję neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla do 2020 r., firma GROHE po raz kolejny zwiększyła zakres swoich zobowiązań. W lipcu, w ramach inicjatywy „GROHE goes ZERO”, wszystkie pięć zakładów produkcyjnych na całym świecie, a także centra logistyczne w Niemczech przystosowano do zasilania ekologiczną energią elektryczną. Wraz z rozpoczęciem nowego roku podatkowego – w kwietniu 2020 r. – producent urządzeń sanitarnych zrównoważy nieuniknioną emisję CO2 za pomocą dwóch projektów kompensacyjnych.

„Bardziej niż kiedykolwiek producenci tacy jak GROHE muszą wziąć na siebie odpowiedzialność i dążyć do bardziej zrównoważonego rozwoju” – konkluduje Thomas Fuhr, CEO Grohe AG. „Od lat inwestujemy nie tylko w badania i rozwój, aby tworzyć inteligentne i ekologiczne rozwiązania, ale także w dużym stopniu w oszczędzający zasoby łańcuch wartości. Dzięki programowi „GROHE goes ZERO” dajemy teraz przykład całej branży: aktywnie rozwiązujemy problem emisji CO2, coraz bardziej ją ograniczając, a jeśli nie jest to możliwe, kompensując ją”.

Inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju jest nierozerwalnie powiązana z licznymi działaniami podejmowanymi w centrach produkcyjnych firmy GROHE, promującymi długoterminowe ograniczenie śladu węglowego i oszczędność zasobów: marka zainwestowała w elektrociepłownie blokowe, uzyskała srebrny certyfikat Niemieckiej Rady ds. Zrównoważonego Budownictwa za rozbudowę fabryki w Klaeng w Tajlandii i zbudowała najnowocześniejsze laboratorium badawcze w Hemer w Niemczech. Firma GROHE wykorzystuje również zaawansowane technologie, które wspierają zrównoważony rozwój, takie jak oszczędzający materiały proces drukowania metalu w 3D, który został uruchomiony w tym roku.

W rezultacie – od czasu wprowadzenia programu zrównoważonego rozwoju w 2014 r. – firma GROHE była w stanie zwiększyć efektywność energetyczną o 24% i ograniczyć emisję gazów cieplarnianych o około 40%. Oznacza to, że globalna marka już znacznie przekroczyła swoje cele na 2021 r. – aż o 20%.


Firma GROHE wspiera dwa projekty kompensacyjne w Indiach i Malawi

Wspieranie dwóch projektów kompensacyjnych to dla GROHE kolejny logiczny krok w celu zrekompensowania dotychczas nieuniknionej emisji CO2: na północy Indii eksploatacja elektrowni wodnej zastępuje elektryczność pochodzącą głównie z elektrowni węglowych.
W afrykańskim stanie Malawi (który nie ma dostępu do morza) dzięki projektowi firmy GROHE naprawiane i utrzymywane są otwory wiertnicze wykorzystywane do wydobywania wody pitnej. Za pomocą wybranych projektów zewnętrznych firma GROHE będzie wspierać działania oparte na niezwykle rygorystycznych kryteriach, takich jak Złoty Standard opracowany pod egidą WWF. Oprócz eliminowania emisji CO2 podejmowane kroki przyczyniają się również do bardziej zrównoważonego, ekologicznego i społecznego rozwoju w lokalizacjach, w których wdrażane są projekty.

„Dzięki inicjatywie „GROHE goes ZERO” umacniamy naszą wiodącą pozycję jednej z najbardziej zaangażowanych w zrównoważony rozwój marek w branży sanitarnej” – stwierdza Thomas Fuhr. „Ale jednocześnie wcale nie osiągnęliśmy wszystkich naszych celów w w tym zakresie; możemy i musimy być jeszcze lepsi”.

Firma GROHE otrzymała wiele nagród za swoje zaangażowanie. Obecnie marka jest jedną z trzech dużych firm nominowanych do niemieckiej nagrody Sustainability Award.
CEO Grohe AG, Thomas Fuhr, został niedawno nagrodzony przez sieć korporacyjną B.A.U.M. i Niemieckie Stowarzyszenie Zarządzania Środowiskowego za zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.

 




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA