Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Social media a jedzenie – UDOSTĘPNIAMY, ale nie DZIELIMY SIĘ

  • Autor: Urszula Tatur
  • 16 paź 2017 08:36
Social media a jedzenie – UDOSTĘPNIAMY, ale nie DZIELIMY SIĘ
Światowy Dzień Żywności 2017
Social media a jedzenie – UDOSTĘPNIAMY, ale nie DZIELIMY SIĘ
Social media a jedzenie – UDOSTĘPNIAMY, ale nie DZIELIMY SIĘ

Każdego roku w social media pojawia się 1,2 miliarda postów dotyczących jedzenia, a tymczasem codziennie na świecie 815 milionów ludzi chodzi spać głodnych.

REKLAMA

Codziennie w social media jest publikowanych, lubianych i udostępnianych miliony postów nawiązujących do jedzenia. Oznacza to miliardy wzmianek o jedzeniu rocznie. Jednocześnie 815 milionów ludzi na świecie idzie spać, będąc głodnymi. Dzielimy się jedzeniem, by można je było podziwiać – nie jeść. Udostępniamy, ale się nim nie dzielimy. W obliczu przypadającego 16 października Światowego Dnia Żywności marka Knorr zachęca miłośników jedzenia, by mieli to na uwadze, i prowadzi akcję #ShareTheMeal.
Codziennie jedna na dziewięć osób na świecie zasypia głodna
Światowy Program Żywnościowy ONZ (WFP) wskazuje na najnowsze dane mówiące, że 815 milionów ludzi – czyli jedna na dziewięć osób - idzie spać, będąc głodnymi. Gdyby jedno z dziewięciu naszych zdjęć jedzenia publikowanych w tym tygodniu było zamienionych na wsparcie posiłków dla potrzebujących – w kwocie zaledwie 20 eurocentów – w tym tygodniu nakarmionych zostałoby 2 miliony ludzi.
Podczas tegorocznego Światowego Dnia Żywności marka Knorr daje miłośnikom jedzenia szansę zamiany swoich postów dotyczących jedzenia na realne posiłki dla potrzebujących. 16 października, za każdym razem, gdy post marki Knorr #ShareTheMeal zostanie udostępniony na portalach Facebook lub Twitter, Knorr przekaże, za pośrednictwem Światowego Programu Żywnościowego, kwotę będącą równowartością jednego posiłku. W rezultacie będzie to 1,5 miliona posiłków. Marka zachęca również, by pobierać aplikację ShareTheMeal Światowego Programu Żywnościowego, która umożliwia zrobienie zdjęcia jedzenia i przekazanie darowizny o wartości 40 eurocentów – tyle wystarczy, by już dzięki prostemu kliknięciu na smartfonie zapewnić jednemu dziecku całodzienne wyżywienie.
Środki przekazane przez Knorr dotrą do potrzebujących rodzin – za sprawą systemu do przelewów gotówkowych Światowego Programu Żywnościowego. Oznacza to, że potrzebujący mogą wybrać i sami z godnością zakupić jedzenie. Tegoroczna akcja Knorr bazuje na doświadczeniach i sukcesach kampanii z poprzednich lat, dzięki którym marka we współpracy ze Światowym Programem Żywnościowym od 2014 roku przekazała już 3 miliony pełnowartościowych posiłków szkolnych.
Wspólnie podnośmy świadomość problemu
Cathryn Sleight, EVP Knorr: „Jako społeczeństwo nigdy nie byliśmy tak wielkimi pasjonatami jedzenia. Każdego roku pojawia się w social mediach 1,2 miliarda postów z hashtagiem #food. Jednocześnie 815 milionów ludzi głoduje. To musi się zmienić. Jako jedna z największych na świecie marek z kategorii żywnościowej, nie możemy ignorować tego braku równowagi. Czujemy się odpowiedzialni za to, by próbować zmienić statystyki w tym porównaniu. Przyczyny głodu na świecie są złożone, ale podczas Światowego Dnia Żywności zachęcamy ludzi, by wspólnie podnosić świadomość tego problemu i podejmować działania. Niezależnie, czy udostępnimy post Knorr czy przekażemy darowiznę za pomocą aplikacji Światowego Programu Żywnościowego ShareTheMeal - każdy może przyczynić się do zmiany”.
“W 2016 roku Światowy Program Żywnościowy dał ponad 14 milionom ludzi możliwość wyboru jedzenia i przygotowania posiłków dla swoich rodzin,” zaznacza Prerana Issar, Director of Private Sector Partnerships ze Światowego Programu Żywnościowego. “W tym roku inicjatywa marki Knorr podczas Światowego Dnia Żywności, by podzielić się posiłkiem dzięki social mediom, jest inspirującym przykładem, jak proste działanie może przyczynić się do zmian w życiu innych.”
Aplikcja The Share Meal jest dostępna do pobrania na platformy IOS i Android tutaj: https://app.adjust.com/u0ts56




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA