Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sieć marketów ogólnobudowlany wspiera zrównoważoną konsumpcję

  • Autor: ut
  • 23 wrz 2019 10:50
Sieć marketów ogólnobudowlany wspiera zrównoważoną konsumpcję
Castorama wspiera zrównoważoną konsumpcję
Sieć marketów ogólnobudowlany wspiera zrównoważoną konsumpcję
Sieć marketów ogólnobudowlany wspiera zrównoważoną konsumpcję

Rośnie liczba konsumentów, którzy przywiązują wagę do ekologii, co przekłada się na ich wybory w codziennym życiu. Nieprzetworzona żywność, naturalne kosmetyki czy środki czystości od dawna cieszą się popularnością. Coraz wyraźniejszym trendem jest również wybór przyjaznych dla środowiska elementów wyposażenia domu i ogrodu. Zrównoważoną konsumpcję wspiera również największa firma z branży ulepszania warunków mieszkaniowych.

REKLAMA

84 proc. respondentów dostrzega zagrożenia związane z ekologią – zmiany klimatyczne lub zanieczyszczenie środowiska – wynika z badania CBOS "Polacy wobec zmian klimatu". To jasny sygnał dla rynku, że konsumenci będą poszukiwać produktów przyjaznych środowisku. Wychodząc naprzeciw rosnącej potrzebie, Castorama Polska konsekwentnie prowadzi działania w kierunku edukacji ekologicznej oraz rozbudowuje ofertę produktów ekologicznych, przyjaznych środowisku oraz wspierających oszczędność energii i wody w domu. Dzięki wprowadzaniu strategii zrównoważonego rozwoju w całej sieci sklepów grupy Kingfisher, sprzedaż produktów tej kategorii kształtuje się obecnie na poziomie 30proc., a zgodnie z założeniami w roku 2020 ma wzrosnąć do 50 proc. wszystkich produktów.

Produkty dla zrównoważonego domu
Castorama Polska postawiła na produkty wspierające tworzenie zrównoważonych, bardziej ekologicznych i przyjaznych domów. Sieć systematycznie buduje i wzbogaca swoją ofertę o przedmioty umożliwiające wprowadzenie prostych zmian oraz rozwiązań, które charakteryzują się dbałością o środowisko oraz zdrowie i samopoczucie domowników. Jednym z takich przykładów jest nowa oferta farb do wnętrz pod marką GoodHome, stworzona w duchu zrównoważonego rozwoju. Poza walorami użytkowymi, farby te wyróżniają się składem. Produkowane są bowiem na bazie wody, co przekłada się na niską emisję związków lotnych do powietrza. Lotne związki organiczne mogą przyczyniać się do zatruć toksykologicznych, alergii oraz podrażnień, dlatego ważne jest, aby przy wyborze farb czy lakierów decydować się na te o ich niskiej emisji. Korzystanie z takich produktów pozwala na utrzymanie w mieszkaniu wolnego od toksyn, czyli zdrowszego powietrza.

– Zgodnie z przyjętą strategią, nie tylko dbamy o odpowiedni dobór naszych produktów, ale również chcemy inspirować do wybierania materiałów ekologicznych, wolnych od toksyn i pozyskiwanych z naturalnych surowców. W tym celu powstała też nasza nowa marka GoodHome. Jest ona nie tylko znakiem jakości i innowacyjności na rynku, ale przede wszystkim świadczy o wyjątkowym podejściu do tworzenia rozwiązań przyjaznych dla klientów i środowiska, tak, aby każdy mógł mieć dom, w którym będzie czuł się dobrze – tłumaczy Paweł Świętochowski Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych.

Strategia pod znakiem odpowiedzialności
Celem Spółki jest również proponowanie produktów i usług, które pozwolą nabywcom na oszczędność oraz dłuższą eksploatację urządzeń. Przygotowanie takiej oferty to spore wyzwanie, które wiąże się m.in. z wyborem materiałów nadających się do recyklingu czy projektowaniem produktów pod kątem niskiego zużycia energii oraz dłuższego ich wykorzystania– wszystko to przy zachowaniu dostępności cenowej. Bardzo duże znaczenie w całym procesie eksploatacji przedmiotów odgrywa również właściwy serwis.

– Przedłużenie życia produktów wspiera obniżenie poziomu zanieczyszczenia środowiska, dlatego w sklepach sieci Castorama oferujemy naszym klientom możliwość skorzystania z usług serwisów w okresie gwarancyjnym i po jego zakończeniu – mówi Paweł Świętochowski.

Sklepy świecą przykładem
Innym wyzwaniem, które postawiła sobie Castorama wraz z całą grupą Kingfisher, jest zmniejszanie emisji gazów cieplarnianych emitowanych przez sklepy całej sieci. W ciągu trzech lat udało się ograniczyć emisję tzw. „śladu węglowego” o 15 proc., a na kolejne lata wyznaczone zostały ambitne cele, co wiąże się z licznymi inwestycjami. Już dzisiaj prawie 100 proc. sklepów Castorama Polska wyposażonych jest w oświetlenie LED, co znacznie przyczynia się do zmniejszenia zapotrzebowania na energię elektryczną oraz redukuje emisję gazów cieplarnianych. W najbliższym czasie planowane są kolejne inwestycje w obiekty i ich modernizację.




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA