Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Prosto, zdrowo, pysznie - pomysł na drugie śniadanie

  • Autor: Urszula Tatur
  • 20 wrz 2018 18:07
Prosto, zdrowo, pysznie - pomysł na drugie śniadanie
Bracia Sadownicy
Prosto, zdrowo, pysznie - pomysł na drugie śniadanie
Prosto, zdrowo, pysznie - pomysł na drugie śniadanie
Prosto, zdrowo, pysznie - pomysł na drugie śniadanie

W wirze codziennych obowiązków często zapominamy o tym, jak ważnym posiłkiem jest drugie śniadanie. Pomijamy je lub w pędzie sięgamy po gotowe przekąski, które na krótko pozwolą zapomnieć o głodzie, jednak nie dostarczają organizmowi wartościowych składników. Warto to zmienić - przygotowanie pysznego, zdrowego drugiego śniadania nie zabiera dużo czasu. Najprostsze rozwiązania bywają najlepsze – kanapka, świeże jabłko, orzeźwiający sok tłoczony – tyle wystarczy, by cieszyć się naturalnym smakiem.

REKLAMA

Kanapka nie musi być nudna – dodatek warzyw, owoców, pestek i ziaren pozwoli stworzyć smakowe kompozycje, które idealnie wpiszą się w Twoje kulinarne upodobania. Nie zapomnij o świeżym, soczystym jabłku. Te od Braci Sadowników dojrzewają zgodnie z kalendarzem dyktowanym przez naturę. Są zrywane ręcznie i co ważne – niewoskowane. Gala to owoc słodki, o kruchym i jędrnym miąższu. Jeśli wolisz bardziej kwaśny smak – idealnym wyborem będzie Idared.

Orzeźwienie zapewni 100% sok tłoczony na zimno – Tłoczone Jabłko. Bracia Sadownicy wierzą, że to, co naturalne nie wymaga dodatkowych zabiegów, dlatego sok Tłoczone Jabłko ma prosty skład i nie zawiera dodatku cukru, barwników, aromatów. Natura podpowiada też najlepsze smaki. Tłoczone Jabłko słodkie odmiany powstaje z najbardziej słodkich, soczystych owoców. Tłoczone Jabłko z pigwą jest przyjemnie kwaskowe, Tłoczone Jabłko ze śliwką – lekko wytrawne, a Tłoczone Jabłko z marchewką – naprawdę słodkie, lecz nadal orzeźwiające.

Sięgnij po codzienną przekąskę w niecodziennej formie!


Kanapka z chleba żytniego, z jabłkiem, burakiem i serem solankowym

Składniki:
chleb żytni na naturalnym zakwasie
masło
ser solankowy (à la feta)
plastry gotowanego buraka
ćwiartka jabłka pokrojona w plastry
szpinak
mieszanka pestek dyni i ziaren słonecznika
oliwa z oliwek
sól i pieprz

Sposób przygotowania:
Dwie kromki pieczywa posmaruj masłem. Na jednej kromce połóż ser, a na nim kilka cienkich plastrów ugotowanego buraka. Posyp świeżo zmielonym pieprzem i ewentualnie odrobiną soli (pamiętaj, że ser jest słony). Połóż plastry jabłka, garstkę umytego i osuszonego szpinaku. Całość posyp mieszanką pestek dyni i nasion słonecznika (możesz je wcześniej uprażyć) i skrop oliwą z oliwek. Przykryj drugą kromką – gotowe!




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA