Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD

  • Autor: Redakcja
  • 30 sty 2019 18:13
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD
Projekt łazienka: tak dyskutowano na Dniach Branżowych 4DD

Podczas 4 Design Days odbyły się liczne dyskusje w gronie profesjonalistów. Nie mogło także zabraknąć tematyki łazienkowej.

REKLAMA

Podczas panelu "Design. Wnętrza mieszkaniowe: projekt łazienka – projektowanie z sensem cz. I" eksperci z branży w składzie: Jaume Cassanyer Tosques, architekt, Product Manager, Laufen; Dariusz Jędrzejczak, kierownik działu handlowego i marketingu, Mochnik Sp. z o.o. Sp. k.; Tomasz Pietrzak, Sales & Product Director North & Central Europe, Royo Group International Bathroom; Adam Ptasiński, dyrektor sieci, BLU Salony Łazienek z ramienia BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp.k., prezes zarządu, LogiQ Sp. z o.o. Sp.k., prezes zarządu Synage Sp. z o.o. (Grupa Refleks); Katarzyna Maciejewska, projektant, właścicielka Maciejewska Design rozmawiali o tym, jak kształtować ofertę, aby odzwierciedlała zmieniające się myślenie o przestrzeni do życia.

W trakcie dyskusji, którą moderowały redaktor prowadząca magazynu Łazienka i portalu Łazienka.pl, Anna Sołomiewicz oraz redaktor prowadząca magazynu Świat Łazienek i Kuchni i portalu Mamkuchnie.pl, Urszula Tatur poruszono liczne tematy dotyczące rynku łazienek i projektowania tych pomieszczeń.

Rozmawiano o najnowszych trendach wzorniczych i tendencjach rynkowych, wyborach klientów, współpracy marek ze znanymi projektami czy też roli imprez targowych w polityce firm. - Co roku staramy się identyfikować nowe trendy na rynku i coraz lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników. Oferujemy różne rozwiązania i różne materiały w zakresie ceramiki – mówił Jaume Cassanyer Tosques. Przedstawiciel firmy Laufen zwracał również uwagę na to, jak ważne są dla nich targii. - U nas w Laufenie rok liczy się przed ISH i po ISH. To jest dla nas miejsce, gdzie możemy pokazać wszystkie nowości – podkreślał.

Dużo emocji wywołała tematyka smart-technologii w łazienkach. - Przeraża mnie wizja mówiącego lustra – mówiła żartobliwie Katarzyna Maciejewska, zwracając uwagę, że dla niej smart-łazienka to materiały ułatwiające sprzątanie i utrzymanie czystości. - Technologia – fajnie, gadżetomania – fajnie, ale uważajmy, aby nie pójść za daleko – przestrzegał Adam Ptasiński, przywołując przykład popularnego dystopijnego serialu Black Mirror.

Prelegenci pytani byli również o to, czy zauważają swoisty patriotyzm zakupowy w zachowaniach klientów, którzy chętniej wybierają polskie marki. Uczestnicy dyskusji zgodnie twierdzili, że dla klienta najważniejsza jest przede wszystkim dostępność serwisu. Przyznawali jednak, że produkty europejskie cieszą się większym zaufaniem niż te produkowane w egzotycznych lokalizacjach, jak Chiny czy Indie.

Dyskusję poprzedziła prezentacja Jakuba Dubilewicza, przedstawiciela na Polskę firmy Koh-I-Noor (MERA).




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA