Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

O kuchennych debiutach w premierowym katalogu Peki

  • Autor: ut
  • 20 wrz 2019 10:20
O kuchennych debiutach w premierowym katalogu Peki
O kuchennych debiutach w premierowym katalogu Peki
O kuchennych debiutach w premierowym katalogu Peki
O kuchennych debiutach w premierowym katalogu Peki
O kuchennych debiutach w premierowym katalogu Peki
O kuchennych debiutach w premierowym katalogu Peki

Ergonomiczne inspiracje, rozwiązania do kuchni ułatwiające codzienne życie oraz nowoczesna, kompatybilna aplikacja… To wszystko wyróżnia najnowszy katalog specjalistów od funkcjonalności, czyli marki PEKA. Opowiada o nim Anita Łopatka, marketing manager firmy.


REKLAMA

Co było inspiracją dla projektu nowego katalogu?
Anita Łopatka: Największą inspiracją było codzienne życie w kuchni i wszystko to, co się z nim wiąże. Na przykładzie codziennych czynności rodziny pokazaliśmy typowe sytuacje w kuchni, poczynając od przygotowania listy i rozpakowanie zakupów, poprzez wspólne gotowanie, wyjmowanie naczyń z szafek, a kończąc na wyrzucaniu śmieci.

Szczególną uwagę przyciąga jego szata graficzna. Jak powstawały zdjęcia?
Anita Łopatka: Zrobiliśmy dwie sesje fotograficzne z aktorami, którzy mieli za zadanie zagrać na planie rodzinę, zupełnie jak w filmie. Przyznaję, że nie spodziewałam się, iż zgranie aktorów i ekipy fotografa z dostępnością salonów meblowych, w których sesja miała się odbyć, będzie tak trudnym zadaniem. Zajęło mi to sporo czasu.

Katalog prezentuje nowości firmy. Co je wyróżnia?
Anita Łopatka: Wprowadziliśmy systemy z lubianymi przez naszych klientów koszami ARENA Style z w kolorze antracytowym. Tę decyzję podyktował rynek - ciemne barwy zaczynają zdobywać coraz większą popularność w projektach kuchni. Akcesoria w tym kolorze świetnie komponują się z drewnianymi i monochromatycznymi meblami.
Pojawiły się też nowe systemy np. obrotnica do szafki nad ekspresem TURN MOTION czy system PLENO PLUS umożliwiający wygodne przechowywanie zróżnicowanych produktów i naczyń.

Skąd pomysł na aplikację?
Anita Łopatka: Przede wszystkim chcieliśmy, żeby katalog był bardziej nowoczesny, odpowiadał współczesnym trendom i był użyteczny. Już w poprzedniej edycji katalogu dodaliśmy aplikację umożliwiającą pokazywanie modeli 3D w przestrzeni po to, aby użytkownik mógł wyobrazić sobie wybrany system w swojej kuchni. W tej wersji aplikacji rozszerzyliśmy jej funkcjonalności o przykładowe kuchnie z zaproponowanymi rozwiązaniami.

Jak długo trwały prace nad projektem?
Anita Łopatka: Około roku. Z wydrukiem czekaliśmy do targów, podczas których nasi dostawcy pokazali swoje nowości.

Jakie jest główne przesłanie katalogu?
Anita Łopatka: Katalog ma być odpowiedzią na pytanie: co zrobić, aby klient wiedział, co będzie dla niego idealnym rozwiązaniem ułatwiającym pracę w kuchni.

Do kogo jest on w szczególności skierowany?
Anita Łopatka: Katalog stworzyliśmy przede wszystkim dla projektantów, architektów i wykonawców mebli. Ale został on przemyślany również w taki sposób, aby był narzędziem do bezpośredniej pracy z inwestorem czy potencjalnym klientem.




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA