Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Najczęściej kupowane do polskich domów

  • Autor: ut
  • 09 lip 2019 09:31
Najczęściej kupowane do polskich domów
Najczęściej kupowane do polskich domów* – nowa kampania promująca lodówki Samsung
Najczęściej kupowane do polskich domów
Najczęściej kupowane do polskich domów
Najczęściej kupowane do polskich domów

Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów urządzeń z kategorii chłodniczej. W tym okresie odnotowuje się znaczące wzrosty sprzedaży. Dlatego Samsung, lider na rynku chłodnictwa w Polsce, startuje z kampanią wizerunkową lodówek prezentując swoje innowacyjne technologie.

REKLAMA

Najnowszy spot to historia o poszukiwaniu lodówki idealnej. Czy taka istnieje? Samsung zaprasza odbiorcę do zapoznania się z innowacjami, które mogą być odpowiedzią na jego potrzeby.

 „Wybór lodówki idealnej może przysparzać trudności. Na rynku dostępnych jest wiele technologii opisanych niezrozumiałym językiem. A o wielu rozwiązaniach konsumenci nawet nie wiedzą. Chcieliśmy ułatwić proces decyzyjny zakupu lodówki, dlatego zaprezentowaliśmy nasze urządzenia oraz innowacje w czytelny i ciekawy wizualnie sposób” – mówi Magdalena Rzepnicka, Head of Marketing kategorii Digital Appliances w Samsung Electronics Polska.

Pierwsza lodówka, którą prezentuje Samsung to Kitchen FitTM. Jest to lodówka do obudowy z eleganckim stalowym frontem. Oznacza to, że można ją wstawić w zabudowę kuchenną, bez ryzyka odstawania od linii mebli. To ciekawa alternatywa dla tradycyjnych urządzeń do zabudowy. W spocie reklamowym możemy zobaczyć, jak lodówka idealnie wpasowuje się w meble tworząc z nimi jedną linię, bez wystających krawędzi.

Kolejne urządzenie to dwudrzwiowa lodówka Side by Side z technologią Twin Cooling Plus™. Dzięki podwójnemu obiegowi powietrza przechowywane jedzenie pozostaje świeże nawet dwukrotnie dłużej**. Teraz bez obaw utraty świeżości można kupować rzadziej i więcej.

Trzecia zaprezentowana technologia to Cool Select+. To rozwiązanie daje konsumentowi elastyczność użytkowania. Za pomocą jednego przycisku możliwa jest zmiana zamrażalnika w chłodziarkę. W zależności od potrzeb przechowywanych produktów użytkownik może wybrać jedną z czterech temperatur w dolnej części lodówki.

I na końcu, najbardziej innowacyjne i zaskakujące urządzenie w portfolio chłodniczym Samsung – Family HubTM. To multimedialna lodówka z dostępem do Internetu. Urządzenie zostało wyposażone w ekran dotykowy, który daje szereg możliwości. Można prowadzić na nim zintegrowane kalendarze wszystkich domowników, tworzyć listy zakupów, czy odbierać wiadomości. Wewnątrz urządzenia zostały umieszczone aparaty, które pozwalają w każdej chwili sprawdzić stan domowych zapasów przez aplikację SmartThins w smartfonie.

Zaprezentowane rozwiązania to tylko wybrane z wielu innowacyjnych technologii, które pozwalają konsumentom znaleźć lodówkę idealną. To dzięki nim, lodówki Samsung są najczęściej kupowane do polskich domów.

 




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA