Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Komunikacja w wersji smart

  • Autor: U.T.
  • 13 lip 2018 20:47
Komunikacja w wersji smart
Yale
Komunikacja w wersji smart
Komunikacja w wersji smart
Komunikacja w wersji smart

Marka Yale słynie z pionierskich rozwiązań – unowocześnieniu ulegają jednak nie tylko produkty, ale także sposób komunikacji z klientami. Od 23 kwietnia osoby zainteresowane produktami Yale mogą bowiem korzystać z infolinii. Dzwoniąc pod numer 12-292-37-44, wyspecjalizowany zespół ekspertów udzieli kompleksowych informacji na temat najbardziej innowacyjnych rozwiązań firmy.

REKLAMA

Nowe rozwiązania, nowe możliwości
Infolinia funkcjonuje jako wsparcie techniczne oraz obsługowe platformy Yale Smart Living – dzięki niej można uzyskać pełną informację na temat oferty oraz dostępności produktów. – System Smart Living został opracowany w trosce o zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Jego działanie opiera się na integracji szeregu inteligentnych urządzeń, którymi można zarządzać z poziomu aplikacji Yale Smart Home. Innowacyjne rozwiązania wymagają jednak stworzenia nowych kanałów komunikacji. Uruchomienie infolinii ma na celu usprawnienie przepływu informacji między stałymi i potencjalnymi Klientami a przedstawicielami naszej firmy – mówi Piotr Palewicz, ekspert marki Yale.

Wiedza na wyciągnięcie ręki
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 – to jednak nie zamyka możliwości kontaktu z Konsultantem poza wyznaczonymi godzinami pracy. Klient może bowiem zwrócić się z pytaniem do eksperta firmy również poprzez dedykowany adres mailowy - dostępny na stronie internetowej yalelock.pl w zakładce Wsparcie. Marka już teraz zapowiedziała, że wraz ze wzrostem liczby połączeń jest gotowa wydłużyć zarówno godziny otwarcia linii, jak i liczbę obsługujących ją specjalistów. – Komfort naszych klientów od początku działalności jest dla nas priorytetem. Wierzymy, że dzięki nowej infolinii korzystanie z platformy Smart Living stanie się jeszcze łatwiejsze dla jej użytkowników. Z kolei dla osób zainteresowanych jej zakupem – dedykowana infolinia będzie stanowiła najlepsze źródło wiedzy – podsumowuje ekspert Yale.




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA