Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

GTV otwiera kolejny oddział – tym razem Hiszpania

  • Autor: Redakcja
  • 26 paź 2018 21:39
GTV otwiera kolejny oddział – tym razem Hiszpania
Przemysław Szpojankowski

GTV – polski dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia otwiera kolejny zagraniczny oddział. Po Brazylii, Chorwacji, Rosji i Czechach przyszła kolej na hiszpańską Walencję.

REKLAMA

Rozwój firmy wpisuje się w ogólny trend polskiej branży meblarskiej. Właśnie awansowaliśmy na trzecie miejsce w rankingu największych eksporterów mebli na świecie, wyprzedzając tym samym Włochy – wynika z danych Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Wartość mebli wyeksportowanych z Polski w 2017 roku to 11,55 mld dolarów. Przed nami znajdują się już tylko Niemcy (12,9 mld) i Chiny (58 mld). Dynamika wzrostu również zaskakuje – między 2016, a 2017 rokiem różnica między Polską, a Niemcami zmniejszyła się o ponad 300 milionów dolarów – prognozy mówią, że wyprzedzimy naszych zachodnich sąsiadów w ciągu 5 lat.

Polska branża meblarska jest jedną z niewielu, która podbija zagranicę. Pod względem wolumenu produkcji przeznaczonej na eksport Polacy ustępują tylko Chinom. Przykładem firmy, która odpowiednio wykorzystuje korzystne warunki jest GTV – produkty z jej logo dostępne są w kilkudziesięciu krajach na całym świecie, w tym tak odległych jak Kanada czy Kenia. Posiada oddziały w Brazylii, Rosji, Czechach, Chorwacji i nadal nie zwalnia tempa – w tym tygodniu otwiera oddział w Walencji.

Meblarska ekspansja
Celem GTV od początku było zdobywanie rynków zagranicznych. Od 2013 roku 48 proc. obrotu stanowią dochody z eksportu. Znajduje to odzwierciedlenie w ekspansji firmy, która niemal co roku otwiera nową filię. Pierwszym celem była Brazylia, w której w 2014 roku otwarto oddział firmy. Od tamtej pory powstały kolejne – w Chorwacji, Rosji i Czechach, a już w tym miesiącu nastąpi otwarcie oddziału w Hiszpanii. – Celem rozwijania kolejnego oddziału jest nie tylko zwiększenie świadomości naszej marki na półwyspie iberyjskim, ale też dostosowanie oferty do danego rynku – mówi Przemysław Szpojankowski – Export Manager w GTV – W hiszpańskim oddziale pracować będzie zespół mieszany, w skład którego wejdą zarówno, Polacy jak i Hiszpanie, dzięki temu jeszcze lepiej dostosować się do wymagań tamtejszego rynku – dodaje.

Kluczem dopasowanie do rynku
GTV stawia na dywersyfikację portfolio produktowego– nie ograniczyło swojej oferty tylko do akcesoriów meblowych, ale z biegiem czasu poszerzało ją o oświetlenie i narzędzia. – Nie bez znaczenia jest to, że staramy się iść z duchem czasu – mówi Przemysław Szpojankowski. – Inwestujemy w rozwiązania technologiczne, badamy rynek, potrzeby, firma inwestuje w marketing i nowe kanały komunikacyjne oraz współpracę z uczelniami wyższymi. Robimy wszystko, żeby nasi klienci traktowali nas nie tylko jako dystrybutorów konkretnych rozwiązań, ale również źródło inspiracji – dodaje. Wyróżnikiem GTV jest również bogate doświadczenie pracujących tam specjalistów. Zdobyte w Polsce doświadczenie, z powodzeniem przenoszą na rynki zagraniczne. – Jeśli chodzi o polski rynek, znajdujemy się w czołówce. Pozycja, którą wypracowaliśmy przez ponad dwadzieścia lat rozwoju firmy w połączeniu ze znajomością specyfiki poszczególnych krajów i dopasowaniem strategii do tamtejszych wymogów prawnych, daje solidne podstawy do działania na innych rynkach – dodaje Przemysław Szpojankowski – Export Manager w GTV. Firma nadal planuje rozwijanie swojej sieci eksportowej.




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA