Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Blisko co drugi Polak decyduje się na białe drzwi

  • Autor: Urszula Tatur
  • 02 lip 2018 09:08
Blisko co drugi Polak decyduje się na białe drzwi
Porta Drzwi
Blisko co drugi Polak decyduje się na białe drzwi
Blisko co drugi Polak decyduje się na białe drzwi

Aż 43% osób, które dokonały zakupu drzwi w 2017 r. wybrało białe drzwi – wynika z danych sprzedażowych Porta, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. To wyraźne odwrócenie trendu silnie obecnego jeszcze kilka lat temu, kiedy osoby wykańczające lub remontujące wnętrza stawiały przede wszystkim na kolorystykę bazującą na drewnie, a na białe drzwi decydował się zaledwie co piąty nabywca (20%). Jednocześnie, Polacy najczęściej kupują drzwi w okleinie syntetycznej – stanowiły one aż 53% skrzydeł wewnętrznych sprzedanych przez Portę w 2017 r.

REKLAMA

- Wybory Polaków pokazują, że coraz częściej poszukują oni do swoich wnętrz rozwiązań łączących w sobie piękno i design, a jednocześnie praktycznych. Stąd tak wiele osób decyduje się na wybór drzwi w bieli, które są obecnie jednym z najmodniejszych rozwiązań aranżacyjnych. Potwierdzeniem tego faktu jest też widoczny wzrost zainteresowania ofertą drzwi lakierowanych, charakteryzujących się trwałym i estetycznym wykończeniem. Sprzedajemy ich obecnie ponad dwukrotnie więcej niż jeszcze 5 lat temu. Najchętniej wybieraną kolekcją w tej grupie jest Porta VECTOR Premium, która ze względu na wyjątkowy design i możliwość zaprojektowania własnego wzoru frezowania, wkomponuje się w przeróżne stylizacje, od klasycznych po nowoczesne. Jednocześnie, wciąż największą popularnością cieszą się drzwi w okleinie syntetycznej – stanowią one ponad połowę naszej sprzedaży skrzydeł wewnętrznych – mówi Artur Pęksyk, dyrektor marketingu w Porta KMI Poland.

Niezmiennie największe zainteresowanie drzwiami w okleinie syntetycznej wśród Polaków wynika z wysokiej wytrzymałości oraz wielu dostępnych opcji kolorystycznych zgodnych z najnowszymi trendami. Drzwi w tym wykończeniu dostępne są zarówno w bieli, modnych szarościach, jak i kolorystyce imitującej drewno. I to właśnie na ten ostatni rodzaj skrzydeł decydują się najczęściej osoby poszukujące do swoich domów drzwi w naturalnych odcieniach. Obecnie wśród kupujących drzwi w okleinie syntetycznej aż 2/3 osób wybiera modele właśnie w kolorach drewna.

- Okleiny syntetyczne są obecnie tak wysokiej jakości, że doskonale imitują prawdziwe drewno. Są one najczęściej wybierane przez osoby preferujące w swoich aranżacjach naturalną kolorystykę drzwi. Prawdziwymi hitami sprzedażowymi w tej kategorii są u nas kolekcje Porta DECOR oraz Porta KONCEPT. Występują one między innymi w odpornej na ścieranie okleinie Portaperfect 3D, która zarówno w wyglądzie, jak i w dotyku doskonale odwzorowuje strukturę naturalnego drewna. Rosnącym zainteresowaniem cieszą się też skrzydła w odcieniach szarości, które wybiera co 14. klient. Wśród nich ponad połowę zamówień stanowią okleiny typu antracyt czy beton. W rekordowym tempie - aż o 65% - wzrosła w zeszłym roku w tej grupie sprzedaż drzwi imitujących ciemny beton. W ramach zamówień specjalnych produkujemy też drzwi w dowolnych wzorach frezowania i różnych kolorach, jak żółty, zielony czy czerwony – komentuje Artur Pęksyk.

Według danych GfK z 2017 r. drzwi Porta wybrało 27% Polaków, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy przeprowadzali remont obejmujący także wymianę drzwi. W 2017 r. Porta KMI Poland odnotowała w Polsce obrót na poziomie 297,5 mln zł. Jednocześnie, wartość eksportu wyniosła 109,2 mln zł. Produkty Porta trafiają do ponad 30 krajów, w tym do wymagających klientów indywidualnych z Europy Zachodniej, takich jak Niemcy, Francja czy Wielka Brytania, na południe Europy do Czech, Słowacji, Bułgarii czy Węgier, a także na tak egzotyczne rynki jak Wietnam.




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA