Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

EuroCucina 2018: „Jedz jak Mistrz”

  • Autor: Urszula Tatur
  • 30 kwi 2018 09:00
EuroCucina 2018: „Jedz jak Mistrz”
Beko
EuroCucina 2018: „Jedz jak Mistrz”
EuroCucina 2018: „Jedz jak Mistrz”
EuroCucina 2018: „Jedz jak Mistrz”
EuroCucina 2018: „Jedz jak Mistrz”
EuroCucina 2018: „Jedz jak Mistrz”
EuroCucina 2018: „Jedz jak Mistrz”

Marka Beko, wiodący producent sprzętów AGD na rynku europejskim, podczas targów EuroCucina w Mediolanie przybliżyła uczestnikom swoją nową inicjatywę społeczną „Eat Like a Pro”, w Polsce znaną pod hasłem „Jedz jak mistrz”. W akcję zaangażowani są piłkarze i dietetycy klubu FC Barcelona, aktorka i celebrytka kulinarna Lisa Faulkner oraz czołowy włoski szef kuchni Alessandro Borghese.

REKLAMA

Alessandro, juror włoskiej edycji programu MasterChef Junior, zaprezentował szereg wyjątkowych, smacznych i zdrowych przepisów swojego autorstwa, które zostały zaaprobowane przez dr Antonię Lizárragę – głównego dietetyka FC Barcelony. Te wyjątkowe przepisy powstały w ramach kampanii Beko #jedzjakmistrz, która ma na celu podniesienie świadomości w zakresie rosnącej otyłości wśród dzieci. Beko – z pomocą piłkarzy i ekspertów klubu – edukuje rodziców na temat zdrowego odżywiania, a najmłodszych zachęca do naśladowania ich sportowych idoli i sięgania po wartościowe produkty.

Rodzice i dzieci mogą skorzystać z przepisów na smaczne i lubiane przez najlepszych piłkarzy dania oraz dowiedzieć się więcej o ich diecie i nawykach żywieniowych. Wszystko to dostępne jest na specjalnie przygotowanej stronie: www.beko.pl/jedzjakmistrz.

- Zdrowe odżywianie i odpowiednia suplementacja zawsze stanowiły ważną część mojego trybu życia, co starałam się przekazać mojej córce. To niesamowite być częścią tej globalnej kampanii, która zainspiruje rodziny na całym świecie, ucząc, że zdrowe odżywianie jest łatwe i ma wpływ na samopoczucie naszych dzieci – mówi Lisa Faulkner, która sama też jest matką.

Podczas targów EuroCucina marka Beko zaprezentowała szeroką gamę swoich produktów AGD, a goście mieli okazję zapoznać się z ich innowacyjnymi funkcjami. Jako producent, którego hasłem jest „Oficjalny Partner Twojego Dnia”, Beko chce pomagać swoim Klientom w prowadzeniu zdrowego trybu życia i ułatwiać codzienne zadania. Przykładem jest technologia EverFresh+, która znajduje się w topowych modelach lodówek. Dzięki niej owoce i warzywa przechowywane w tych urządzeniach pozostają świeże nawet do 30 dni. Innym jest zawarta w piekarnikach funkcja Split & Cook, pozwalająca piec dwie potrawy równocześnie, w różnych temperaturach, bez mieszania się smaków i aromatów.

Alessandro Borghese podzielił się wskazówkami na temat zdrowego trybu życia z punktu widzenia kulinarnego eksperta. - Jestem podekscytowany współpracą z Beko przy kampanii #jedzjakmistrz i cieszę się, że moje przepisy mogą pomóc w szerzeniu tej wyjątkowej idei. Jako szef kuchni i ojciec jestem orędownikiem zdrowego odżywiania, dlatego ta akcja, oraz wszystko, co ze sobą niesie, jest bliska mojemu sercu. Sam także staram się udowadniać, że zdrowe jedzenie może być smaczne i atrakcyjne!

W wydarzeniu podczas targów EuroCucina w Mediolanie uczestniczyła także CMO Arçelik, Zeynep Yalım Uzun. Wyjaśniła, w jaki sposób innowacje marki inspirują do zdrowego odżywiania. – Jeśli utrzymają się obecne trendy, do 2025 roku liczba małych dzieci i niemowląt z nadwagą lub otyłością wzrośnie do 70 milionów. Otyłość dzieci jest problemem globalnym, a w Beko postanowiliśmy, że zmierzymy się z tym wyzwaniem. Oprócz lodówek, które utrzymują świeżość warzyw i owoców do 30 dni, czy urządzeń małego AGD, przygotowujących zdrowe koktajle w mgnieniu oka, Beko posiada całą gamę sprzętów wyposażonych w funkcje i technologie, które pomagają rodzinom jeść zdrowiej. Wierzymy, że jako producent, którego hasło brzmi „Oficjalny partner Twojego dnia”, dajemy naszym Klientom rozwiązania ułatwiające im codzienne życie.

Dr Antonia Lizárraga wzięła udział w dyskusji, aby zwrócić uwagę, jak ważna jest zrównoważona dieta dla kondycji i samopoczucia. - Aby utrzymać się w dobrej formie, gracze muszą odpowiednio się odżywiać. Dzieci także powinny mieć zbalansowaną dietę, która sprawi, że będą zdrowe i silne. Rodzicom nie zawsze łatwo jest przekonać najmłodszych do jedzenia odpowiednich składników, dlatego Beko chce im w tym pomóc.

Cel Beko jest prosty: zmniejszenie otyłości wśród dzieci poprzez profilaktykę i edukację. Światowa kampania #jedzjakmistrz ma na celu zachęcenie dzieci i ich rodziców do prowadzenia zdrowszego trybu życia oraz pokazanie, że odpowiednie odżywianie jest kluczem do rozwiązania globalnego problemu otyłości.




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA