Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Strefa przechowywania – jak ją zorganizować?

  • Autor: Urszula Tatur
  • 29 maj 2019 11:17
Strefa przechowywania – jak ją zorganizować?
Strefa przechowywania – jak ją zorganizować?
Strefa przechowywania – jak ją zorganizować?
Strefa przechowywania – jak ją zorganizować?
Strefa przechowywania – jak ją zorganizować?
Strefa przechowywania – jak ją zorganizować?

Jak pomieścić w kuchni wszystkie potrzebne produkty? Gdzie, co i jak ułożyć, by wszystko było pod ręką? Jak optymalnie wykorzystać miejsce, które mamy? To jedynie kilka z wielu pytań, które stawiamy sobie podczas organizacji kuchennej strefy przechowywania.

REKLAMA

Strefy zapasów i przechowywania na ogół zajmują w kuchennej zabudowie najwięcej miejsca. I to nawet wówczas, gdy wcale nie mamy skłonności do gromadzenia porcelany i nie jesteśmy zwolennikami przygotowywania domowych przetworów. W końcu, w każdej kuchni musimy mieć m.in. najpotrzebniejszą zastawę, garnki i patelnie, a także produkty żywnościowe jak cukier, mąka, zapas wody czy choćby płatki śniadaniowe…

Jak je optymalnie rozmieścić w szafkach. I jak sprawić, by były zarazem schowane i łatwo dostępne? Rozwiązaniem są akcesoria meblowe. Systemy wysuwne – jak cargo, szuflady, czy kornery pozwolą maksymalnie wykorzystać powierzchnię szafek, a zarazem umożliwią nam bezproblemowy dostęp nawet do tych produktów, które znajdują się w głębi. W jaki sposób?

Jak przechować duże produkty?
Choć kubki i talerze zazwyczaj umieszczamy w szafkach górnych, to podstawą strefy przechowywania są słupki i szafki dolne – w tym te narożne. Dzieje się tak dlatego, że są one głębsze, a przez to znacznie bardziej pojemne. Co ważne, w praktyce głębokość szafek jest zarazem ich zaletą i wadą, gdyż ogranicza dostęp do rzeczy w nich umieszczonych.
Do przechowywania największych produktów jak: garnki, naczynia żaroodporne, blachy i formy do ciast, a także drobny sprzęt AGD, idealnie nadają się lekkie szuflady z pełnym wysuwem jak np. te ażurowe z linii Variant. Sprawdzą się również cargo – te do szafek podblatowych (Mini) i te wysokie (Maxi). Dzięki możliwości wyboru wysokości szuflady, a także poziomu ułożenia koszy w cargo możemy dostosować meble do produktów, które zamierzamy w nich trzymać, a przez to optymalnie wykorzystać miejsce.
- Receptą na pełne zagospodarowanie szafek narożnych są z kolei kornery. Systemy takie jak dwupoziomowe kosze Corner Comfort, specjalnie wyprofilowane półki Corner Optima, czy półki obrotowe sprawiają, że możemy wygodnie ustawiać produkty w szafce, a co ważniejsze, gdy jest to potrzebne – szybko i bez problemowo je znaleźć i wyjąć. Bez niepotrzebnego i kłopotliwego przestawiania i wyjmowania rzeczy, które znajdują się z przodu. – wyjaśnia Damian Rybak, ekspert ds. produktu REJS.

Co z drobiazgami?
Nie mniej kłopotu co duże nieustawne naczynia, sprawiają nam w kuchni drobiazgi – kuchenne akcesoria, sztućce, przyprawy i przybory. Każdy wie jak trudno utrzymać wśród nich porządek. Tradycyjne szafki w żadnym razie nie zdają w tym przypadku egzaminu.
Rozwiązaniem są szuflady – Comfort Box lub Slim Box. Możemy dostosować je do naszych potrzeb wybierając odpowiedni rozmiar (w płytkich szufladach trzymajmy najmniejsze rzeczy, w głębszych – te nieco większe), a także decydując się na systemy organizacji wewnętrznej. Dzięki relingom, pudełka, butelki i torebki nie będą się mieszać, ani przesuwać podczas otwierania i zamykania szuflady. Wykonane z tworzywa sztucznego odpowiednie organizery pozwolą posegregować sztućce i podstawowe kuchenne narzędzia. Zaś przybornik do przypraw – umożliwi odpowiednie ułożenie i wyeksponowanie ziół. Już nie będziemy musieli tracić długich minut na szukanie potrzebnej przypraw.

Wykorzystaj każdy centymetr
Planując kuchenną zabudowę warto też zadbać o zagospodarowanie każdego wolnego miejsca. Przestrzeń pod zlewozmywakiem możemy wykorzystać dzięki specjalnie wyprofilowanym szufladom Comfort Box. Dzięki temu zyskamy świetną skrytkę na zapas gąbek czy tabletek do zmywarki. Z kolei wąską, kilkunastocentymetrową przestrzeń między szafkami dolnymi warto wykorzystać z pomocą wąskiego Cargo Mini. W tych wysuwnych koszach możemy umieścić wysokie butelki, albo przetwory.




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA