Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Design z crowdsourcingu

  • Autor: Urszula Tatur
  • 29 wrz 2016 11:00
Design z crowdsourcingu
Villeroy&Boch
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu
Design z crowdsourcingu

Little Gallery to efekt crowdsourcingowego przedsięwzięcia, dzięki któremu kubki,
świeczniki, lampiony i wazony zyskały oryginalne wzory zaprojektowane przez artystów
z całego świata.

REKLAMA

Kolekcja Little Gallery to porcelanowe formy stworzone przez firmę Villeroy & Boch oraz oryginalne dekory zaprojektowane przez designerów z różnych stron świata. Nowa porcelanowa kolekcja to efekt crowdsourcingowego konkursu, w którym wzięło udział 108 projektantów z 36 krajów. W efekcie powstało 789 pomysłów, a zwyciężyło tylko 8 najlepszych wzorów. Little Gallery składa się z kubków, świeczników, lampionów i małych wazonów – wszystkie wykonane ze wzmacnianej porcelany Premium. Wśród zwycięskich projektów znalazły się geometryczne, roślinne motywy Sunrise/Sunset; zielone i fioletowe impresje Imperio Green / Imperio Rose; akwarelowe kwiaty Pink Blossom / Blue Blossom, a także czarno-białe szkice Viktoria/Violetta. Crowdsourcing – źródło kreatywnych pomysłów Konkurs na dekory, które ozdobiły porcelanę niemieckiej marki Villeroy & Boch, odbył się na crowdsourcingowej platformie jovoto. Platforma ta została założona w 2007 roku na Uniwersytecie Sztuk Pięknych w Berlinie. Dzisiaj jest w nią zaangażowanych ponad 60 000 projektantów, architektów i designerów ze 150 krajów. A korzystają z niej globalne marki, takie jak Coca Cola czy Audi. Projekt dla Villeroy & Boch odbywał się w ramach zamkniętego konkursu. Bastian Unterberg, CEO Jovoto, wyjaśnia: „Jovoto rozróżnia otwarte konkursy, w których udział może wziąć każda osoba korzystająca z platformy, jak i zamknięte konkursy, do których zapraszane są tylko największe talenty naszej społeczności”. Po 5 tygodniach spośród kilkuset kreatywnych pomysłów, stworzonych przez designerów m.in. z Australii, Południowej Ameryki, Indii i Sri Lanki, wybrano te najlepsze. Laureaci z Niemiec, Portugalii, Meksyku i Wenezueli otrzymali nagrody, a ich wzory zostały naniesione na porcelanę Villeroy & Boch. Florian Bausch, Head of Product Management and Development z działu Zastawy Stołowej Villeroy & Boch, podsumowuje: „Nie mieliśmy pojęcia, jaki będzie efekt crowdsourcingowego projektu, ale przerósł on nasze oczekiwania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedsięwzięcia i przekonani, że nasi klienci również będą mieli takie same wrażenia”. Udany debiut w obszarze crowdsourcingu zachęcił przedstawicieli Villeroy & Boch, aby poprzez ten instrument dalej szukać świeżych pomysłów i nowych rozwiązań. „Decyzja, że włączymy do tworzenia dekorów – które od ponad 265 lat były naszą kompetencją – społeczność internetową była dla nas absolutnie przełomowa. Ale okazało się, że ta zewnętrzna perspektywa może dostarczyć nowych impulsów do naszego dalszego rozwoju”.




Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA